تایپیست

پیوندها
  1. پروژه شامل ایجاد یک گزارش فنی از روی مدارک موجود برای دریافت گواهی استاندارد ایران است. برای نگارش این گزارش آشنایی با مفاهیم برق و الکترونیک ضروری است.

سفارش برنامه نویسی

نحوه تهیه تحقیق دانشجویی

پروژه پایتون (43079)+


سلام وقتتون بخیر

ببخشید میخواستم بدونم که هزینه حل این تمارین چقدر میشه

یه سری سوالاته که من فعلا ۱۸ تای اول رو میخوام .. بعضیاشون با پایتون و بعضیاشون حل کردنیه
+++

حذف داده های تکراری از فایل تکست با استفاده از پایتون

یک فایل تکست دارم که میخوام ابتدا خط های تکراری اون حذف بشه و سپس اون داده هایی که یک سری توالی های تکراری دارن جدا بشن در صورت تمایل به همکاری فایل نمونه به همراه توضیحات کامل تر ارسال میکنم متشکرم

تحقیق گزارش شهرسازی

سلام

به نام خداوند جان و خرد////کزین برتر اندیشه بر نگذرد

سئوال های برنامه ریزی کاربری زمین شهری

دوستان عزیز با عرض سلام و ارادت دو سئوال برنامه ریزی کاربری زمین شهری را تقدیم حضور می کنم. انتظار دارم که با استفاده از مطالعات شخصی و مستند به این دو سئوال به طور کاملا روشن پاسخ دهید. 

1). همچنانکه مستحضرید، در  نواحی کلان شهری کشور، شواهد زیادی از تغییرات کاربری زمین را می توان مشاهده کرد. ناگفته پیداست این تغییرات از نیروها و عوامل مختلفی متاثر می شوند و به طور طبیعی پیامدهای زیادی بر اکولوژی آن مناطق می گذارند. انتظار دارم، یکی از این نواحی را انتخاب کرده و الف) تغییرات کاربری زمین، ب). نیروهای محرک موثر بر آنها، ج). سازوکارهای علی حاکم بر آنها و د) پیامدهای ناشی از این تغییرات را در یکی از نواحی کلان شهری بررسی و تبیین نمایید.

2). اگر بخواهید کاربری زمین شهر محل زندگی خود را از منظر پایداری تحلیل کنید، به من بفرمائید که الف). منطقه مورد نظر تا چقدر پایدار است؟ آنها را از منظر یکی از رویکردهای زیرساخت سبز، شبکه اکولوژیکی، ارزیابی پایداری و....تحلیل کنید. ب). چالشهای پایداری در شهر مورد نظر را بررسی کنید؟ ج). برای برنامه ریزی شهر پایدار، بگید که چه رویکردها و سیاست هایی مدنظر شماست؟

برای پاسخ به هر یک از دو سئوال مذکور، این چند فرایند را باید طی کنید:

الف). طرح موضوع، مساله، گپ تحقیق، و ضرورت و اهمیت تحقیق را ارائه کنید.

ب). اهداف و سئوال های مشخص تحقیق را ارائه کنید؟ (طبیعی است که سئوال ها و اهداف شما از دل مساله و گپ تحقیق شما بیرون بیاید).

ب). مسیر تحقیق از پارادایم تا روش شناسی و روش تحقیق را طراحی و توضیح دهید؟ منابع، نوع و شکل داده‌های تحقیق؟، نحوه انتخاب داده‌های پژوهش؟ شیوه های جمع آوری داده ها؟، بعد زمانی و روش جمع‌آوری داده‌های پژوهش؟ روش ها و رویه های تحلیل داده ها؟، ابزارهای تحلیل، اعتبار داده ها و ملاحظات اخلاقی را با جزئیات مناسبی توضیح دهید؟

ج). نتایج یافته ها را ارائه داده و آنها را بحث و تفسیر کنید.

د). در جمع بندی و نتیجه گیری مدل نظری خود را با ترسیم نموداری به صورت تشریح کنید؟

تبصره 1: نواحی کلان شهری را یه کمی باز تر می بینم که شامل تهران خواهد بود. 

تبصره 2). یکی از پارادایم های رئالیسم انتقادی، پدیدارشناسی، پدیدارنگاری، پارادایم انتقادی، پسا استعماری و یا ترکیب گرا و در رویکرد خود یکی از این سه رویکرد مردم نگاری/انتقادی؛ نظریه داده بنیاد/ سازه گرا یا روش تحلیل گفتمان/ انتقادی را انتخاب کنید.

تبصره 2: کیفیت ارائه مهم تر از کمیت پاسخ شماست. در عین حال، پاسخ شما می تواند در حدود 15 صفحه برای من ارائه شود.

تبصره 3: نتایج تحقیق همه دوستان باید مستقل و با استفاده از نتایج تلاش خودشان باشه. اصالت تحقیق و خلاقیت ذهنی قوی تر، نمره بالاتری را دریافت خواهد کرد.

تبصره 4: تا 15 مرداد ماه فرصت خواهید داشت که به این سئوال ها پاسخ دهید

همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس /////////////////که دراز است ره مقصد و من نوسفرم

 

شما می توانید از صفحه قیمت تایپ یا قیمت پاورپوینت موسسه آوا بازدید نمایید.

 

پر کردن جدول اکسل با داده های 10 مقاله انگلیسی

یک جدول اکسل دارم. باید با داده های 10 تا مقاله انگلیسی در رابطه با کشت سلولی  مثل تعداد سلول کشت شده، شرایط محیط کشت و بقیه پارامتر ها که دقیق توی جدول ذکر شده پر بشه. (جدول به زبان فارسی پر بشه)

مقاله ها رو خودم بهتون میدم. ولی اگه برای داده ای رفرنس داده بود توقع دارم مجری بتونه رفرنس رو پیدا کنه و جدول رو کامل کنه.

نمیخوام با سایت های ترجمه  کار ا نجام بشه چون دقیق ترجمه نمیشه.

پایانی (33792))//

#پروژه_جدید 

#کد_پروژه: 33792

موضوع: پروژه پایانی //

موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد:

 بهبود توزیع دما در محفظه احتراق convection reformer واحد متانول مجتمع پتروشیمی بوشهر به روش CFD

هنوز موضوع با استاد نهایی نشده لطفا بررسی بشه این موضوع ارسالی توسط تیم شما قابل بررسی و نتیجه گری هست یا خیر و اگه نیاز به تغییر در موضوع هست اطلاع بدید و البته به گونه ای که مشابه یا تکراری نبودن موضوع هم در نظر گرفته بشه. زمان هم اینجوری بگم الان ترم ۳ هستم فکر کنم تا پایان ترم ۴ زمان باشه 

: مهندس مکانیک گرایش تبدیل انرژی

ازتون تقاضا دارم قبل از قیمت دهی بهم اطلاع بدید واسه ویرایش موضوع

[ راحت تر بخوام توضیح بدم اینکه خشت اول که همون انتخاب موضوع هست رو تعیین تکلیف کنیم که بتونم نظر استاد رو جلب کنم بعد واسه ادامه مسیر همکاری همکاری کنیم

 لطفا این موارد رو حتما حتما به محققتون اطلاع بدید که متوجه باشه

 جسارتا قرار شد اول موضوع مشخص بشه که بتونم از استاد اوکی بگیرم

پیگیری میکنم اطلاع میدم خدمتتون

 لطفا به محققتون حتما بگید قراره این پروژه رو من پرزنت کنم و اول عنوان پروژه نهایی بشه و بعد اطلاعاتی که لازم هست بنده در اختیارشون قرار بدم رو بهم اعلام کنن و بعد استارت ندشتن پ وپوزال زده بشه و بعد بقیه کار، منم با توجه به پیشرفت کار هزینه رو واریز میکنم

 اطلاعات که گفتم منظورم اطلاعات تجهیز و مشخصات سازنده و مشعل ها هست

جسارتا قرار شد اول موضوع مشخص بشه که بتونم از استاد اوکی بگیرم  لطفا به محققتون حتما بگید قراره این پروژه رو من پرزنت کنم و اول عنوان پروژه نهایی بشه و بعد اطلاعاتی که لازم هست بنده در اختیارشون قرار بدم رو بهم اعلام کنن و بعد استارت ندشتن پ وپوزال زده بشه و بعد بقیه کار، منم با توجه به پیشرفت کار هزینه رو واریز میکنم اطلاعات که گفتم منظورم اطلاعات تجهیز و مشخصات سازنده و مشعل ها هست 

: کار محققتون چند صفحه میشه تقریبا

 و این که گفتم الان با محقق صحبت کنید موضوع رو با هم نهایی کنیم

 واسه پایان نامه ای که به استاد ارائه میشه لازم هست منم از جزئیات کار اطلاع داشته باشم

 یعنی لازم هست با محقق در ارتباط باشم و بتونم از روند کار و نحوه کار با cfdاشراف پیدا کنم

 بعد ما حدود دو ترم دیگه میخوام پایان نامه رو ارائه بدم یه مقدار زمان ۷۲ ساعت غیر منطقی هست

 از نظر بنده پایان کار شما یعنی نمره قبولی بنده

 مقدور هست نمونه کار از محققتون ببینم یه مقدار هم راستا بشه دیدگاهمون

: به عنوان مثال الان حدود یک هفته هست واسه تعیین نهایی موضوع ازتون خواستم از محققتون بپرسید موضوع رو نهایی کنم ولی هنوز پیشنهادی ایشون ندادن

 

شما می توانید از صفحه متخصص اکسل یا انجام پاورپوینت دفاع پایان نامه موسسه آوا بازدید نمایید.

 

انجام پروژه های پرزی - سفارش پرزی - ساخت پرزی

ویرایش یک مقاله نوشته شده به زبان انگلیسی از نظر شیوه‌ی ادبیات گفتاری و اصلاحات در زمینه هوش مصنوعی

سلام یک مقاله نوشته شده و کامل در زمینه ی هوش مصنوعی و به زبان انگلیسی دارم که می خواهم ایراداتش از نظر ادبیات گفتاری در زبان انگلیسی ویرایش بشه 

باشگاه ورزشی

طراحی وب سایت باشگاه ورزشی اختصاصی رشته بسکتبال که ورزشکاران بتوانند ثبت نام انجام داده و شهریه را آنلاین پرداخت کنند

 

شما می توانید از صفحه تایپ متون ترکی استانبولی یا انجام برنامه نویسی اندروید موسسه آوا بازدید نمایید.

 

SPSS 49398/

#کد_پروژه: 49398

موضوع: پروژه SPSS /

در مورد یه پروژه آمار و SPSS مزاحمتون میشم هماهنگ شده بود باهاتون دو روزه انجام بشه اگه ممکنه یه نظرسنجی داخل پرسلاین باید انجام بشه

بعد باید داخل SPSS نمودارهاش کشیده بشه.

موضوعش رو هم مشخص کردم «اعتیاد به قهوه مثلا قراره یه پرسشنامه تهیه کنیم

حتما توش سن و جنسیت رو بپرسیم با حداقل یه سوال تشریحی (میتونی میزان تحصیلات رو هم بسته به موضوعت بپرسی)

بعدش بیایم داده‌هامون رو بررسی کنیم، یعنی نمودار بذاریم، جدول مقایسه‌ای بسته به پرسشنامه‌ت، جدول داده‌ها، نمودار نرنال هر داده و در آخر آزمون آماری که خیلی مهمه.

آخر سر هم نتیجه گیری و اینا

پروپوزال 49480

سلام
موضوع پروپزال
مقایسه تطبیقی فرهنگ ازنظر ابن خلدون مونت اسکیو

این فرم دانشگاهه که توی این قالب میشه انجامش داد

این فرم فرمت word هم دارم
#ایتا

artificial intelligence

research on chd model based on artificial intelligence.

اضافه کردن محصول در ووکامرس

اضافه کردن محصول در یک سایت وردپرسی که از ووکامرس استفاده می کند.

حدود 50 محصول. هر کدام یک عکس و توضیحات دارد.

آشنایی با انگیسی مزیت محسوب میشه.

قیمت به ازای هر محصول 500 تومان.

کار باید با دقت و بدون اشتباه انجام بشه. قیمت ها باید به درستی وارد بشه.

لطفا اگر با ووکامرس آشنایی ندارید و یا با این قیمت نمی تونید کار رو انجام بدید، وقت من و خودتون رو هدر ندید.

باتشکر

 

شما می توانید از صفحه برنامه نویسی با اکسل یا تایپ فوری موسسه آوا بازدید نمایید.

 

پروژه پروتئوس( 18042)+



آزمایش جلسه دوم: گیت های 7404، 7408 و 7432 را با نرم افزار proteus پیاده سازی کنید. از اجرای آن فیلم بگیرید و نهایتا تا هفته بعد برایم ارسال کنید. موفق باشید.
آزمایش جلسه سوم: گیت های 7400, 7402 و xor را با نرم افزار proteus پیاده سازی کنید. از اجرای آن فیلم بگیرید و نهایتا تا هفته بعد برایم ارسال کنید. موفق باشید.
آزمایش جلسه چهارم: گیت جمع کننده ۴ بیتی 7483 را با نرم افزار proteus پیاده سازی کنید.
ورودی های A و B را در گیت، اعداد ۱۰ و ۹ قرار دهید. (نحوه جاگذاری این اعداد در مبنای ۲ در فایل های مربوطه بعد از این پیام آورده شده است)
 خروجی ظاهر شده در گیت را ببینید. از اجرای آن فیلم بگیرید و نهایتا تا هفته بعد برایم ارسال کنید. موفق باشید.
آزمایش جلسه پنجم: گیت مقایسه کننده ۴ بیتی 7485 را با نرم افزار proteus پیاده سازی کنید.
ورودی های A و B را در گیت، سه حالت درج شده در فایل راهنما قرار دهید. ( فایل راهنما بعد از این پیام آورده شده است)
 خروجی های ظاهر شده در گیت را ببینید. از اجرای آن فیلم بگیرید و نهایتا تا هفته بعد برایم ارسال کنید. موفق باشید.

آزمایش جلسه ششم: مدار راه انداز 7segment را با نرم افزار proteus پیاده سازی کنید. این مدار در نقشه شماتیک بعد از این پیام آورده شده است.
 عدد ۴ را در 7segment ببینید. از اجرای آزمایش، فیلم بگیرید و نهایتا تا هفته بعد برایم ارسال کنید. موفق باشید.
آزمایش جلسه هفتم: مدار دیکودر 74138 را با نرم افزار proteus پیاده سازی کنید. این مدار در نقشه شماتیک بعد از این پیام آورده شده است.
دو عدد را، در مبنای دو به ورودی دیکودر اعمال کنید. از اجرای آزمایش، فیلم بگیرید و نهایتا تا هفته بعد برایم ارسال کنید. موفق باشید.
آزمایش جلسه نهم: مدار مالتی پلکسر 74151 را با نرم افزار proteus پیاده سازی کنید. این مدار در نقشه شماتیک بعد از این پیام آورده شده است.
دو حالت را به پایه های ورودی مالتی پلکسر اعمال کنید. از اجرای آزمایش، فیلم بگیرید و نهایتا تا هفته بعد برایم ارسال کنید. موفق باشید.
آزمایش جلسه دهم: مدار شمارنده 74192 را با نرم افزار proteus پیاده سازی کنید. این مدار در نقشه شماتیک بعد از این پیام آورده شده است.
دو حالت شمارنده صعودی و نزولی را اجرا کنید. از اجرای آن، فیلم بگیرید و نهایتا تا هفته بعد برایم ارسال کنید. موفق باشید.
آزمایش جلسه یازدهم:
شیفت رجیستر چهاربیتی را با فلیپ فلاپ d پیاده سازی کنید. این مدار در نقشه شماتیک بعد از این پیام آورده شده است.
از اجرای آن و نمایش سیگنال، فیلم بگیرید و نهایتا تا هفته بعد برایم ارسال کنید.
موفق باشید.  فقط مبلغ رو بفرمایید
و اینکه این تک تک ازمایشا باید به حالت‌فیلم باشه و روی فیلم توضیح داده بشه که صدای من  باید باشه یا که به صورت متن روی فیلم اورده بشه  و اینکه اسم و فامیل بنده
محمدمحمودی
۹۵۲۵۵۱۰۰۰۳۰
باید روی فیلم باشه
5805

پروژه آردوینو(43026)+

سلام روزتون بخیر

ساخت این پروژه چقدر میشه هزینش

کد ها توی فایل اماده هست

با آردوینو میخوامش

 سه هفته زمان 

خودم بخاطر مشغله کاری نمیرسم انجام بدم

برای موسسه نیاز دارم

+++

تایپ چند سوال

یه فایل پی دی اف به پیوست ارائه میشه هر چی سوال هست تایپ بشه بجز اونایی که علامت دایره داره و یا تیک خورده چون اونا تایپ شده قبلا و فایل وردش رو میدم به کسی که بهرتین پیشنهاد رو بده

باید هر گروه مانند نمونه ایی که بهتون میدم جدا جدا تایپ  بشه

یعنی انسانی 98 جدا

هنر 98 جدا و ....

توجه داشته باشین که تیک دارها و دایره ای ها تایپ شده الباقی تایپ  رو میخام

 

شما می توانید از صفحه قیمت پاورپوینت یا انجام پروژه های پکت تریسر موسسه آوا بازدید نمایید.

  • خانم احمدیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی