تایپیست

پیوندها

با سلام و احترام

- برای همکاری به تعدادی گوینده آقا نیاز داریم

- کیفیت صدای خروجی برای ما بسیار بسیار مهم هست (حتی اگه با گوشی ضبط می کنید آشنا باشید که نویز کار بگیرید)

- تحویل سریع خیلی برای ما مهم هست
برای جلو گیری از اتلاف وقت در چت لطفا یک فایل صوتی 15-45 ثانیه ای با ویدیوی آپلود (ضمیمه) شده در زیر ، همراه با نمونه کار های خودتان ارسال نمایید


 "نکته مهم : ما به فردی نیاز داریم که تن صدای تقریبا شبیه به andrew tate داشته باشد و بتواند با سرعت او گویندگی کند. 
 

پسورد فایل زیر :         (8rishter)

سفارش برنامه نویسی

سفارش موشن گرافیک، ساخت و تدوین ویدئو و کلیپ تبلیغاتی خدمات موشن گرافی آوا

پروژه متلب (24413))=

#پروژه_جدید 

#کد_پروژه: 24413

موضوع: پروژه متلب =

 پروژه متلب همراه با سوالاتی در خصوص همون پروژه،

 برای مقطع ارشد برق گرایش الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی انجام میدین؟؟

 تمام موارد خواسته شده در فایل توجه بشه و بصورت دقیق و کامل پاسخ داده شوند.

 تا ۲۵ آذر فرصت داره

 این پروژه مربوط به درس تئوری جامع ماشین های الکتریکی است. تمامیه موارد خواسته شده در فایل ارسال شده توسط روابط ریاضی مربوطه و توضیح جامع و کامل برای هرکدام از قسمت ها بایستی در نظر گرفته شود 

به ریز نکات فایل ارسال شده توجه و اجرا شود

 

شما می توانید از صفحه سفارش تحقیق دانشجویی یا سفارش تایپ موسسه آوا بازدید نمایید.

 

پاداش

52049 پروژه r

سلام وقت بخیر

من یه فایل اکسل دارم با تعدادی ستون یا همون متغیر ، که قصد دارم واسش نمودار میله ای و غیره به همراه مدل لوجیت آشیانه ای را داشته باشم

زمان دارم ۴،۵ روز

میشه با مجری تون مستقیم در تماس بود؟ چون میبایست بهشون بگم دقیقا که به چه نتایجی احتیاج دارم تو پروژه

از نظر هزینه اش هم مشکلی نیست

باشه ایرادی نداره

همونطور که قبلا بهتون عرض کردم. من یه فایل اکسل دارم با تعدادی ستون یا همون متغیر ، که قصد دارم واسش نمودار میله ای و غیره به همراه مدل لوجیت آشیانه ای را داشته باشم

و فایل اکسل و هم واستون میفرستم

نمونه ای از داده های من هستش

=

برای رسم نمودار ها و مدلسازی لوجیت

 

شما می توانید از صفحه تایپ متون عربی یا تایپ متون عربی موسسه آوا بازدید نمایید.

 

مقاله (41142))/

#پروژه_جدید 

#کد_پروژه: 41142

موضوع: مقاله /

ببخشید من یه مقاله در خصوص مدیریت دولتی( گرایش توسعه منابع انسانی) میخواستم البته برای امروز در سطح کنفرانسی

اصلاح کد گمز رشته صنایع

اصلاح کد گمز رشته صنایع

کد گمز نوشته شده است اما پس از اجرا مقدار متغیرهای تصمیم صفر می شود که بایستی این مشکل رفع شود.

یعنی در هنگام اجرای فایل مقدار تمام متغیرهای تصمیم رو ۰ میده که بایستی اصلاحاتی در مدل یا داده صورت بگیرد تا این مشکل مرتفع شود.

طراحی با کلوتری دی یا مارولوس

یک پروژه دارم برای نرم افزار کلو تری دی و مارولوس دیزاینر 

10823 - نگارش مقاله ی چهار هزار کلمه ای، ارشد رشته ی زبان و ادبیات انگلیسی.

- یک مقاله ی چهارهزار کلمه ای برای مقطع ارشد
- رشته ی زبان و ادبیات انگلیسی
- پروژه در مورد آثار و رویکردهای یکی از قرن 17 است

*** پذیرش مناسب ترین پیشنهاد

 

شما می توانید از صفحه خدمات تایپ یا تایپ آنلاین موسسه آوا بازدید نمایید.

 

46674 مقاله

موضوع: ترکیب دو مقاله در خصوص حسابداری دیجیتال و استخراج یک مقاله

رشته تحصیلی : حسابداری

نرم افزار یا زبان برنامه نویسی پیشنهادی : 

توضیحات پروژه :

قیمت پیشنهادی :

مهلت پروژه : 7 روز

1750*

انجام پروژه های پرزی - سفارش پرزی - ساخت پرزی

فصل سه و چهار مدیریت اموزشی

فصل سه و چهار با مجری هماهنگ شده برای چهارشنبه و پنجشنبه 

 

شما می توانید از صفحه سفارش تحقیق دانشجویی یا انجام پاورپوینت دفاع پایان نامه موسسه آوا بازدید نمایید.

 

دوربری 17 تصویر از ریموتهای صنعتی

سلام 

17 تصویر هست فقط میخوام دوربری بشه طوری که ضمینه تصویر سفید باشه.

از کیفیت عکس کاسته نشه.

با هممین پسوند ذخیره شود.

نیاز به ادمین تلگرام دارم

سلام من یک نفر رو میخوام که در شبکه های اجتماعی بخصوص تلگرام فعال باشه تا بتونه برای کانال تلگرام ما مطلب بذاره و جذب مخاطب کنه. نام و موضوع کانال باید عمومی باشه تا بتونه حداکثر مخاطب رو جذب کنه  و همچنین بصورت منظم و روزانه عکس و مطلب بذاره روی کانال. منبع هم خودش پیدا کنه ولی در مطالب همراهی خواهم کرد.

پرداخت هم ماهیانه ست و البته به تعداد اعضا هم بستگی خواهد داشت و ماهیانه یک مبلغ ثابتی خواهد بود(هر دو عدد قابل ذاکره است).

.

 

شما می توانید از صفحه برنامه نویس اندروید یا انجام پروژه های spss موسسه آوا بازدید نمایید.

  • خانم احمدیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی