تایپیست

پیوندها

نصب برنامه python "web scraping" روی (ویندوز) VPS


 

من یک کد پایتون دارم که ایمیل ها را برای وب سایت ها استخراج می کند.

 

به یک فریلنسر متخصص در وب اسکرپینگ و پایتون نیاز دارم تا برنامه را روی ویندوز وی پی اس اجرا کند و هر گونه مشکلی را در برنامه برطرف کند.


 

دو ویدیوی مفصل که منطق برنامه و نحوه کار آن را توضیح می دهد در دسترس است.

سفارش برنامه نویسی

سفارش انجام پروژه برنامه نویسی c++

قالب دایرکتوری

سلام. من برای وبسایتم به یک برنامه نویس یا کسی که بتونه قالب دایرکتوری طراحی یا نصب کند نیاز دارم. مهلت یک تا دو هفته

 

شما می توانید از صفحه سفارش برنامه نویسی c++ یا متخصص اکسس موسسه آوا بازدید نمایید.

 

پروژه بیومکانیک

سلام
سلام دوستان پروژه طراحی و تحیلی کیج دارم "مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک "
فایل کیج هست با خروجی آباکوس که قبلا انجام دادم+ 2 تا مقاله ای که مرجع هستند و میخوایم طبق اون تحلیل بشه.
 

نرم افزار رای گیری

پروژه دارای 3 صفحه بیشتر نیست

صفحه 1 :

نام کاربری و شماره موبایل را دریافت میکند اگر درست بود اجازه رفتن به صفحه 2 را میدهد

صفحه 2

تمامی کاندیداها با تصویرشان نشان داده میشود و از سمت راست انتخاب میکنند تا 4 نفر امکان انتخاب دارند و اگر برروی نام کاندید دوبار کلیک شود رزومه و تصویرشان بزرگ دیده شود

صفحه 3

گرفتن تاییدیه برای افراد انتخاب شده

و داشتن دکمه تایید نهایی که نتیجه آن ارسال پیامک به شماره پیامکی خاصی است

--

پیامکها از وب سرویس استفاده شود

--

اطلاعات کاندیداها در دیتا بیس ذخیره شده اند

--

کلیه امورات سایت باید توسط برنامه نویس پیاده سازی شود

 

شما می توانید از صفحه انجام پروژه های پرزی یا تایپ فایل صوتی موسسه آوا بازدید نمایید.

 

پروژه رشته تبدیل انرژی(37985))

#پروژه_جدید 

#کدپروژه :37985

موضوع : پروژه رشته تبدیل انرژی

سلام رشته تبدیل انرژی

پروژه مدنظرم یک سیالی را در لوله یا کانال در نظر میگیرین که تو مسیرش زانو و تغییر سایز هم داره

جریان را عبور میدین

گزارش کار را بصورت مبتدی از ابتدا تا انتها توضیح میدین

حداکثر 2 هفته

اطلاعات در همین حد هستش

اعداد ارقام هم خودتون بدین

منظورم این هم نبود یه چیزی را خودتون در نظر بگیرین از اول تا انتهاش توضیح بدین

هم تو نرم افزار کاربشه هم توضیح نوشته بشه

ساده هم باشه مشکلی نیست

ربات ثبت نام بهمن موتور

سلام 

ساخت و سفارش ربات برای ثبت نام سایت بهمن موتور برای پر کردن فیلدهای ثبت نام را دارم 

انجام پروژه ارنا

سلام

سلام خوبین.ببخشید هزینه انجام مسئله ها و پروژه های arena تو چه بازه قیمتی هستش معمولن و اینکه رسم مدل مفهومی مسئله قبل از انجام در نرم افزار arena رو هم میگید؟

پروژه پروتئوس (11436)

#پروژه_جدید 

#کدپروژه  : 11436

موضوع : پروژه پروتئوس 

: جناب  پروژه کنترل سرعت موتور dc با pid و شبیه سازیش با پروتئوس که با نرم افزار کدویژن باید کد زد

: متاسفانه تا امشب باید گزارش رو بفرستم

بررسی سایت های استانی کشور و تکمیل جدول

سلام. یک سایتی هست که تمام سایت های استانی کشور رو  لیست کرده و داره.

می خوایم یکی بره و این سایت ها رو بررسی کنه و  لینک rss  سایت ها رو به صورت کلی یا تفکیک موضوعی استخراج کنه و جدول رو تکمیل کنه.

http://shoaresal.ir/fa/news/7342/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%AE%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%E2%80%93-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%B0%D8%B1%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%B1%D9%82%DB%8C

لینک بالا حاوی لیست سایت های آذر شرقی هست.  بقیه استان ها هم زیرش هست. 

جدول نمونه هم ضمیمه شده

 

شما می توانید از صفحه نوشتن پایان نامه در word یا تایپ دست نویس موسسه آوا بازدید نمایید.

 

سایت پیش بینی مسابقات ورزشی

من خودم طراح و برنامه نویس سایت هستم و در این سایت هم مجری هستم اما برای این پروژه وقت ندارم میخوام به شما بسپارم و لطفا مبلغ معقولی بگید چون میدونم قیمت ها در چه حدودی هست و کار خودم طراحی و برنامه نویسی هست. هاست و دامین از خودم هست. بهینه سازی و اضافه کردن محتوای صفخات با خودم هست. حداکثر مبلغی که در حال حاضر میتونم هزینه کنم 200 هزار تومان هست اما اگر واقعا امکاناتش کامل باشه تا 500 هزار تومان هم بعد از پروژه پاداش میدم و طراح سایت هستم و شما هم پروژه ای داشتید من انجام میدم. پاداش رو بعد از پروژه گذاشتم چون خیلی ها پروژه رو گرفتن و نتونستن انجام بدن. یا اگه میخواید قیمت بیشتر بگید قبل از شروع به من نسخه آزمایشی نشون بدید. ترجیحا با php نوشته بشه. فرم کلی و ظاهر و امکانات کلی مانند سایت shans90.com هست با توضیحات و تغییرات زیر: امکاناتی که میخوام: امکانات سایت: 1)مسابقات تکی، دابل شانس، غیر فوتبالی، بدون مساوی، آوانس، آورد آندر، دقیق. (میکس و نیمه اول کل بازی لازم نیست) 2)بخش راهنما 3)بخش قوانین 4)بخش اخبار سایت 5)ساعت و تاریخ 6)جداول لیگها امکانات مدیر: 1) حذف و اضافه کردن و ویرایش مسابقات در بخش های مختلف(نام تیم ها + ضرایب+تاریخ و ساعت) 2)لیست پیام های کاربران با امکان ارسال پاسخ (+خوانده شده خوانده نشده) 3)امکان ویرایش اخبار سایت و جداول لیگ ها و بخش های دیگر سایت 4)لیست مسابقات فعال و تمام شده ی تمام کاربران با قابلیت حدف هر کدام. 5)قابلیت ویرایش موجودی و جوایز کاربران 6)لیست کل واریزی های آنلاین 7)لیست موجودی های کاربران 8)لیست جوایز واریز شده به حساب بانکی کاربران 9)کل مبالغ دریافتی و کل جوایز واریز شده + سود خالص 10)غیر فعال کردن حساب کاربری کاربران متخلف 11)امکان تغیییر سقف و حداقل مبالغ شرکت در مسابقات مختلف. امکانات کاربر: 1-پرداخت آنلاین 2-هر کاربر دو موجودی داشته باشد. الف)اعتبار برای شرکت در مسابقات ب)موجودی حساب جوایز(که قابل برداشت هست) 3-حذف و یا ویرایش مسابقات تا نیم ساعت قبل از شروع مسابقات 4-ارسال پیام برای مدیریت با موضوعات مختلف 5-لیست واریزی ها، لیست دریافتی ها، لیست شارژ ها از جوایز 6-شارژ اعتبار از جوایز(با 10 درصد جایزه) 7-ویرایش مشخصات و کلمه عبور 8-قابلیت دریافت پسورد در صورت فراموش کردن 9-تقاضای دریافت جایزه (در صورتی که به حد نصاب رسیده باشد) 10-لیست مسابقات فعال و پایان یافته به همراه جوایز در هر نوع از مسابقات

پروژه پایتون(14372)+



سلام
من پیاده سازی کد یک مقاله را می خوام
می خوام کد با پایتون نوشته شود.
شما می تونید بهم کمک کنید
مقاله را براتون ارسال کردم
+++

پروژه پایانی ارشد پروتکل coap (اینترنت اشیا)

انجام شبیه سازی مقاله زیر رو می خواستم. نرم افزار شبیه سازی در حوزه اینترنت اشیا باشه.

سفارش انجام پروژه برنامه نویسی c++

پروژه مقاومت مصالح

با سلام سه عدد سوال دارم در مورد مقاومت مصالح 

  • خانم احمدیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی