تایپیست

پیوندها

پروژه اکسل (3746) - مرکز انجام پروژه اکسل آوا

سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۰۳:۳۸ ب.ظ

سلام

من ی سری داده دارم تو اکسل  آوردم رو نمودار پراکندگی بعد شبکه بندی کردم به شکل مربع های کوچک درآمده.

مشکل من اینکه  مختصات مرکز هر یک از مربع ها و نزدیک ترین گره به مرکز هر یک از مربع هارو میخوام

اگه راهنمای بکنید ممنون میشم.

فایلمو بفرستم?

فایل رو پیوست کردم

سایر خدمات ما :

انجام برنامه نویسی اندروید

انجام پروژه های etabs

انجام امتحان اکسل

انجام پایان نامه در کرمان

 

  • خانم احمدیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی